pühapäev, 7. jaanuar 2018

Õnnelik elu!

Ilusat uut aastat Teile armsad lugejad!

Minu 2018 aasta on alanud IMELISELT. Kohe aasta alguses võtsin nädalakese puhkust ja nautisin seda täiel rinnal. Täna saan veel pisut puhata ja juba homme ongi aasta esimene tööpäev. Peagi räägin lähemalt ka oma mõtetest seoses uue aastaga. Täna tahaksin Teid kõiki aga kutsuda üritusele, mis võiks uueks aastaks anda ühe hea alguse - Õnneliku elu konverents. 

Kes meist ei tahaks olla õnnelik ja terve inimene. Sisemina & Brena Fitness kutsuvad 21.jaanuaril veetma ühte põnevat terviseteadmisi täis pühapäeva, kus vaadatakse, kuidas vaimne ja füüsiline tervis omavahel paremini läbi saama panna ning muretult kõrgele eale ning igapäevategevustele vastu minna

Mind on alati huvitanud toitumine ja selle mõju nii inimese füüsilisele kui ka vaimsele tervisele. Mina ise usun, et me saame toitumise kaudu oma tervist väga palju mõjutada ning alati pole vaja haiguste või kasvõi lihtsalt kehva enesetunde ravimiseks tormata apteeki, et järjekordne kapsel või tablett alla neelata. Samamoodi usun ma, et mõttel on jõud ja tihtipeale võib valu olla vaid meie peas kinni. 

Mina igal juhul olen kohal ja ootan seda päeva põnevusega. Loodan, et saan konverentsilt palju uusi mõtteid ja teadmisi, mida oma elus rakendada. Olen juba praegu teinud palju pisikesi samme oma tervise heaks ja ma tunnen ennast suurepäraselt! Tahan ja soovin, et see jääks püsima. Ja see kõik on minu enda kätes. 

Konverentsil puudutatakse palju erinevaid teemasid ning rääkima tulevad lausa viis oma ala tipptegijat - Riina Raudsik, Liis Orav, Aigar Säde, Madleen Simson ja Kaja Keil. Enim ootan ehk Madleen Simsoni loengut allergiate, migreenide ja toitutalumatuste tagamaadest. Miks need on tänapäeval niivõrd levinud ja mis neid põhjustab? 

Mul on Teile ka üks suurepärane võimalus, mida lihtsalt ei saa kasutamata jätta. Saad pileti soetada endale eriti soodsa hinnaga, kui ostad selle enne 16. jaanuari ning kasutad tasumisel sooduskoodi VKKERLI. 





Rõõmsat esmaspäeva Teile ja tegusat nädalat!

Kohtume konverentsil! 

:)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar